Nieuws

Vakantiegeld helpt bij oplossen van betalingsproblemen

25 mei 2018

Vakantiegeld helpt bij oplossen van betalingsproblemen

Veel mensen ontvangen in de maanden mei en juni vakantiegeld. Ook mensen met een betalingsprobleem. Wij bieden onze debiteurklanten de mogelijkheid om (een deel van het) vakantiegeld te gebruiken om hun betalingsprobleem op te lossen onder het thema Afgelost = Opgelost!

Via ons Contact Center benaderen we de debiteurklanten via de juiste communicatiekanalen met de juiste tone of voice. We gebruiken daarvoor een motiverende boodschap: Iedereen is liever schuldenvrij. Nu extra aflossen zorgt ervoor dat een lopende regeling verkort wordt waardoor de debiteurklant sneller van zijn of haar achterstand af is.

In de e-mails die verstuurd worden zit een betaallink naar iDeal. Ook wordt er in de mail doorverwezen naar een speciale pagina op onze website Afgelost is Opgelost. Hier staan de meest gestelde vragen, kun je chatten, rechtstreeks betalen, (alsnog) een regeling vragen en naar je Debiteur Dossier Online gaan.

Bij debiteurklanten met een loonbeslag moet het vakantiegeld verplicht (rekening houdend met de beslagvrije voet) aangewend worden om de achterstand af te lossen. We hebben voor de werkgevers/instanties die het loonbeslag moeten uitvoeren een korte, krachtige tekst geschreven om ze eraan te herinneren dat de wet dat zo voorschrijft.

Gerelateerde nieuwsberichten

09 januari 2025

Op pad met Renate Richters, voorzitter NVVK

Onze deurwaarders nemen regelmatig mensen uit de keten mee om het werkveld in de praktijk te laten zien. Lees hier het interview met Renate Richters, over hoe zij haar eerste zes maanden als voorzitter bij de NVVK en het werkveldbezoek met Paul Otter, gerechtsdeurwaarder bij Syncasso, heeft ervaren.

Lees meer over: Op pad met Renate Richters, voorzitter NVVK
07 januari 2025

Meer dan een dagvaarding bezorgen: De sociale rol van de gerechtsdeurwaarder

Toen ik begon als gerechtsdeurwaarder, draaide mijn werk vooral om het bezorgen van dagvaardingen en het uitvoeren van vonnissen. Maar mijn rol is de afgelopen jaren veranderd.

Lees meer over: Meer dan een dagvaarding bezorgen: De sociale rol van de gerechtsdeurwaarder
18 december 2024

Inzichten uit onze groeisessie: IBO schuldeninvordering

Dinsdag 10 december 2024 kwamen experts, schuldeisers en beleidsmakers samen in Utrecht voor een inspirerende groeisessie.

Lees meer over: Inzichten uit onze groeisessie: IBO schuldeninvordering
10 december 2024

Een dag: drie verschillende gesprekken

Wat ik aantrekkelijk vind in mijn werk als gerechtsdeurwaarder is dat elke dag én gesprek weer anders is. Geen oordeel hebben ook want niet alles is wat het lijkt.

Lees meer over: Een dag: drie verschillende gesprekken
05 december 2024

Leiderschap

Syncasso is zich bewust van haar maatschappelijke verantwoordelijkheid in het schulddienstverleningsdomein. Daarom zoeken we naar samenwerkingen om betere oplossingen te bieden voor de schuldenproblematiek.

Lees meer over: Leiderschap
03 december 2024

Ontmoet Celine Zwart: van Incasso- medewerker tot Teamleider bij Syncasso

In deze serie leert u de mensen achter Syncasso kennen. Met deze keer Celine Zwart, Teamleider zorgverzekeraars.

Lees meer over: Ontmoet Celine Zwart: van Incasso- medewerker tot Teamleider bij Syncasso
28 november 2024

AI transformeert de incassobranche

In het november nummer van de Creditmanager vertelt Directeur Klant, Markt en Communicatie, Sabine van den Boogaard hoe Syncasso met AI haar dienstverlening sneller, efficiënter én klantgerichter heeft gemaakt.

Lees meer over: AI transformeert de incassobranche
21 november 2024

Goed regelen is een vak

Regelmatig krijg ik tijdens mijn huisbezoeken de vraag of er een regeling kan worden getroffen. Regelen lijkt makkelijk: afspreken welk bedrag maandelijks te betalen, maar er zitten nogal wat haken en ogen aan: hoe regel je goed?

Lees meer over: Goed regelen is een vak
19 november 2024

Vakmanschap

Ook in 2023 was de krapte op de arbeidsmarkt voelbaar. Om onze continuïteit te borgen heeft het onze continue focus om (nieuwe) medewerkers te vinden, binden en boeien. We investeren continu in de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers met opleidingen, trainingen, mentoring en coaching.

Lees meer over: Vakmanschap
Feedback