Klachten
Reactie op uw klacht
U ontvangt binnen 14 dagen nadat wij uw klacht hebben ontvangen een schriftelijke reactie. Mocht het niet mogelijk zijn om binnen 14 dagen een reactie te geven, dan laten wij u op tijd weten wanneer u dan een reactie van ons kunt verwachten.
Wat te doen als de behandeling van de klacht u niet bevalt of wanneer u geen reactie krijgt?
In financiële zaken
Gaat uw klacht over een financiële zaak (Hypotheek vordering, Consumentenlening of een debetstand) en hebben wij niet gereageerd op uw klacht of bevalt het antwoord u niet? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan het Kifid (het Financiële Klachteninstituut). Op de website van het Kifid leest u hoe u dat doet. Ook vindt u daar de contactgegevens van het Kifid.
In alle zaken
In alle zaken, ook de financiële zaken, kunt u uw klacht indienen bij de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders te Amsterdam. Op de website van de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders vindt u een beschrijving van de procedure en de contactgegevens van de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders.