Kamer van Koophandel
Direct betalen
Wilt u direct een openstaand bedrag betalen? Wij maken het u gemakkelijk. Met iDEAL is de overboeking snel geregeld. Vertrouwd en veilig. Via uw eigen bank.
Direct betalenBetalingsregeling aanvragen
Heeft u een openstaande rekening bij Syncasso? Maar kunt u die niet in één keer betalen. Vraag dan hier een betalingsregeling aan.
Betalingsregeling aanvragenInloggen
Wilt u weten welk bedrag u nog moet betalen? In uw online dossier vindt u altijd een volledig en actueel overzicht, 24/7.
Inloggen in Mijn DossierVeelgestelde vragen Kamer van Koophandel
-
Worden de Kamer van Koophandel kosten voor de Eerste inschrijving door de notaris betaald?
Nee, de notaris zorgt weliswaar voor de inschrijving, maar de kosten voor de eerste inschrijving worden door Kamer van Koophandel apart aan u rekening gebracht.
-
Waar gaat de vordering over?
U maakt gebruik van zorg of ondersteuning die wordt vergoed door de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (Wmo) of de Wet Langdurige Zorg (Wlz). Daarvoor betaalt u een maandelijkse eigen bijdrage.
Op de website van het CAK kunt u inloggen in Mijn CAK en een overzicht van uw facturen bekijken.
-
Waarom ontvang ik een dwangbevel?
U heeft eerder aanmaningen van Kamer van Koophandel ontvangen. Omdat u daar niet op heeft gereageerd, is er een dwangbevel aan u betekend. Als u het verschuldigde bedrag inclusief de kosten niet binnen de betalingstermijn voldoet, zullen wij dwangmaatregelen zoals een beslag op uw bankrekening(en) of inkomsten overwegen.
-
Wat is het verschil tussen een dwangbevel en een dagvaarding?
Kamer van Koophandel mag zelf dwangbevelen uitvaardigen voor haar dienstverlening. In een aantal gevallen is dit niet mogelijk en wordt u (uiteindelijk) gedagvaard als u de vordering(en) van Kamer van Koophandel niet tijdig voldoet. In dat geval bent u ook de griffierechten verschuldigd.
-
Waarom moet ik € 7,- aanmaningsvergoeding en/of € 11,- kosten dwangbevel betalen?
U bent deze kosten wettelijk verschuldigd aan Kamer van Koophandel ingevolge de Handelsregisterwet.
-
Ik kan niet in één keer betalen. Wat moet ik doen?
Vaak is het mogelijk om in delen te betalen. U betaalt dan elke maand een deel van de rekening terug. Hoeveel u elke maand moet betalen, hangt af van de hoogte van uw rekening. En van uw persoonlijke situatie. Wij denken graag met u mee! Wilt u in delen betalen? Dan kunt u bij ons een betalingsregeling aanvragen. Dit kan via: Mijn Dossier of via een online formulier. Keuren wij uw aanvraag goed? Dan krijgt u van ons een bevestiging. Vanaf dat moment betaalt u in termijnen.
-
Hoe kan ik mijn bezwaar indienen?
Wanneer u het niet eens bent met de betalingsachterstand, verwijzen wij u naar het formulier ‘Niet eens met de vordering’. Klik HIER om naar het formulier te gaan. Wij verzoeken u alle velden volledig in te vullen en uw bezwaar te voorzien van een duidelijke/volledige onderbouwing met bewijzen.
-
Wat is het rekeningnummer van Syncasso?
Het rekeningnummer van Syncasso is: NL48 RABO 0300 1039 99
BIC-nummer: RABONL2U -
Ik betaal altijd via ‘Mijn Dossier’. Waar kan ik inloggen?
Ga naar onze inlogpagina.
-
Hoe vraag ik een bevestiging op dat het dossier gesloten is?
Had u een schuld en heeft u deze inmiddels helemaal betaald? Of is uw dossier om een andere reden gesloten? U kunt hiervan een bevestiging opvragen dat het dossier is gesloten. Als u daarvoor hier het formulier invult, nemen wij snel contact met u op.
-
Kan ik een specificatie ontvangen van de vordering?
Heeft u een aanmaning ontvangen en wilt u graag een specificatie van de vordering? Als u daarvoor hier het formulier invult, nemen wij snel contact met u op.
Staat het antwoord dat u zoekt hier niet tussen? Bekijk alle veelgestelde vragen.
Stuur ons een bericht
Heeft u vragen over uw dossier? Vul dan hier uw contactgegevens in en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Vergeet niet uw dossiernummer te vermelden.