
Veelgestelde vragen
Filter uw vraag
Bankbeslag(19)
Beslagvrije voet(21)
Betaalverzoek ontvangen(16)
CAK(28)
Cybercriminaliteit(10)
Goed Geregeld(10)
Inloggen Mijn Dossier(10)
Kamer van Koophandel(4)
Loonbeslag(5)
Over ons(4)
SHV(4)
Stroom en/of gas(12)
Toeslagenaffaire(14)
Vorderingen Rijksoverheid(7)
Gefilterd:
- Hoe controleert u of de communicatie van Syncasso betrouwbaar is?
- Hoe kan ik contact opnemen met Syncasso bij twijfel?
- Wat doet Syncasso om fraude te voorkomen?
- Wat moet ik doen als ik een verdachte e-mail of factuur ontvang?
- Hoe herken ik phishing uit naam van Syncasso?
- Wat is phishing?
- Hoe controleert u de betrouwbaarheid van betaalgegevens?
- Wat zijn de rekeningnummers van Syncasso?
- Hoe herken ik factuurfraude?
- Wat is factuurfraude?
- Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten
- Heeft een gerechtsdeurwaarder van Syncasso een vonnis aan u uitgereikt?
- Heeft een gerechtsdeurwaarder van Syncasso een dagvaarding aan u uitgereikt?
- Heeft u een bericht (brief of mail) van Syncasso gekregen?
- Mijn stroom en/of gas is afgesloten, wat moet ik doen?
- Ik moet (proces)kosten betalen, kan ik een regeling treffen?
- Wat moet ik aan Syncasso betalen?
- Ik heb geen energiecontract, maar krijg wel stroom en/of gas. Hoe kan dat?
- Waar vind ik een energieleverancier?
- Is een energieleverancier echt nodig?
- Wie is mijn energieleverancier?
- Wie is mijn netbeheerder?
- Wat is het verschil tussen een netbeheerder en een energieleverancier?
- Ik heb een bankrekening bij de Triodos bank waar beslag op is gelegd
- Ik heb een bankrekening bij knab waar beslag op is gelegd
- Ik heb een bankrekening bij bunq waar beslag op is gelegd
- Kost het beslag op mijn bankrekening geld?
- Kan ik uitstel krijgen?
- Kan ik een betalingsregeling afspreken in plaats van het beslag?
- Ik kan niet betalen, maar wil wel zo snel mogelijk mijn bankrekening weer gebruiken. Wat kan ik doen?
- Hoeveel geld haalt Syncasso van mijn bankrekening?
- Wilt u een machtiging aanvragen zodat iemand anders uw zaken regelt met Syncasso? Of wilt u voor een ander een zaak met Syncasso regelen?
- Ik heb een bankrekening bij de ING bank waar beslag op is gelegd
- Heb ik ook een overzicht van alle acties?
- Overzicht meerdere cliënten?
- Wat kan er in het schuldenportaal?
- Waarom een schuldenportaal?
- Hulp bij het oplossen van uw geldproblemen
- Ik heb hulp nodig om een overzicht van mijn schulden te maken
- Niet al mijn openstaande schulden staan op Schuldenwijzer
- Mijn incassopauze loopt binnenkort af
- In afwachting van de uitkering van de schadevergoeding kan ik geen betalingsregeling afspreken. Wat gaat er dan gebeuren?
- De belastingdienst geeft aan dat ik voorlopig ben afgewezen als gedupeerde van de toeslagenaffaire. Kunnen jullie mijn dossier pauzeren in afwachting van de uiteindelijke beslissing?
- De belastingdienst geeft aan dat ik voorlopig ben afgewezen als gedupeerde van de toeslagenaffaire. Wanneer starten jullie de invordering weer?
- Worden de schulden van kinderen van de gedupeerden van de toeslagenaffaire ook gepauzeerd?
- Worden de schulden van mijn partner ook gepauzeerd?
- De belastingdienst heeft aangegeven dat ik een gedupeerde ben van de toeslagenaffaire. De schadevergoeding heb ik inmiddels ontvangen. Wanneer pauzeren jullie het dossier?
- De belastingdienst heeft aangegeven dat ik een gedupeerde ben van de toeslagenaffaire, maar ik heb de schadevergoeding nog niet ontvangen. Wanneer pauzeren jullie het dossier?
- Wanneer word ik (tijdelijk) afgemeld bij het CAK als ik mij aangemeld heb als gedupeerde?
- Word ik aangemeld bij het CAK als ik ben aangemeld als gedupeerde?
- Ik heb mij gemeld bij de belastingdienst en ik heb nog geen bericht of ik de schadevergoeding zal ontvangen. Kunnen jullie mijn dossier pauzeren?
- Hoe weten jullie dat ik een gedupeerde ben van de toeslagenaffaire?
- Ik heb mij nog niet gemeld als gedupeerde? Tot wanneer kan ik dat doen?
- Waarom moet ik € 7,- aanmaningsvergoeding en/of € 11,- kosten dwangbevel betalen?
- Wat is het verschil tussen een dwangbevel en een dagvaarding?
- Waarom ontvang ik een dwangbevel?
- Worden de Kamer van Koophandel kosten voor de Eerste inschrijving door de notaris betaald?
- Ik wil graag een overzicht van mijn schulden ontvangen
- Waarom is mijn betalingsregeling beëindigd?
- Ik heb een betalingsregeling met jullie getroffen, melden jullie dit af bij het CAK?
- Kan ik een specificatie ontvangen van de vordering?
- Hoe vraag ik een bevestiging op dat het dossier gesloten is?
- Hoe kan ik mijn bezwaar indienen?
- Wanneer kan ik weer overstappen naar een andere zorgverzekeraar?
- Wanneer kan ik weer een aanvullende verzekering aanvragen?
- Wanneer moet ik mijn premie weer aan de zorgverzekeraar betalen na (tijdelijke) afmelding?
- Premie CAK
- Betalingen
- Wijzigingen doorgeven aan CAK
- Aanvullende verzekering
- Voordelen om een betalingsregeling af te spreken?
- Nadelen als u bent aangemeld bij het CAK?
- Wanneer wordt u tijdelijk afgemeld bij het CAK?
- Wanneer wordt u aangemeld bij het CAK?
- Moet ik na het versturen van de gevraagde informatie nog meer doen?
- Wordt er beslag gelegd op het inkomen van de bevraagde?
- Ben ik verplicht om de informatie te versturen?
- Wat gebeurt er nadat ik de gevraagde informatie heb verstuurd?
- Waarom wordt het complete vakantiegeld gebruikt voor aflossing?
- Als ik een betalingsregeling heb, wordt dan het maandbedrag lager na aflossing door het vakantiegeld?
- Ik ontvang geen vakantiegeld (in mei/juni)?
- Moet ik (een deel van) mijn vakantiegeld gebruiken om mijn schuld(en) af te lossen?
- Hoe werkt een loonbeslag?
- Wat is mijn beslagvrije voet?
- Is mijn werkgever verplicht om de hele loonuitkering af te dragen?
- Waarom wordt de complete extra loonuitkering ingehouden?
- Als ik een betalingsregeling heb, wordt dan het maandbedrag lager na aflossing door de extra loonuitkering?
- Ik heb al een betalingsregeling lopen. Komt deze nu te vervallen?
- Ik heb al betaald, maar ontvang toch een e-mail van Syncasso. Wat nu?
- Ik heb een e-mail ontvangen, maar ik heb meerdere dossiers bij Syncasso. Wat nu?
- Moet ik (een deel van) mijn extra loonuitkering gebruiken om mijn schuld(en) af te lossen?
- Ik ontvang geen extra loonuitkering in december
- Wat is de eigen bijdrage Wmo?
- Wat is de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo)?
- Ik heb de rekening kortgeleden al aan het CAK betaald.
- Ik heb een bezwaar/ verzoek tot kwijtschelding ingediend en nog geen reactie ontvangen.
- Ik heb de rekening op tijd betaald, maar de betaling retour ontvangen.
- Ik heb een regeling bij CAK over deze facturen, waarom ontvang ik een incassobrief?
- Ik heb een automatische incasso en nooit een herinnering of aanmaning ontvangen.
- Ik wil de hoofdsom wel betalen, maar ik heb bezwaar tegen de incassokosten. Kunnen deze worden kwijtgescholden?
- Ik heb geen rekening/ herinnering of aanmaning ontvangen.
- Ik heb helemaal geen zorg ontvangen in de periode die op de factuur staat.
- Er staan meerdere rekeningen met dezelfde factuurdatum open. Er wordt toch maar 1 x per maand een eigen bijdrage gerekend?
- Waar gaat de vordering over?
- Voor welke Wlz-zorg betaalt u een eigen bijdrage?
- Wat is de Wet langdurige zorg (Wlz)?
- Voor welke hulp of ondersteuning (Wmo) betaal ik een eigen bijdrage?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten
- Moet ik betalen om gebruik te maken van Goed Geregeld?
- Waarom zou ik via Goed Geregeld hieraan mee moeten werken?
- Moet ik via Goed Geregeld hieraan meewerken?
- Voor welke rekeningen moet ik een machtiging geven?
- Wat is PSD2?
- Hoe wordt mijn bankrekeninginformatie beveiligd?
- Hoe gaan jullie om met mijn bankrekeninginformatie?
- Hoe komt Syncasso aan mijn bankrekeninginformatie?
- Wanneer is het verstandig om een betalingsregeling af te spreken via Goed Geregeld?
- Wat gebeurt er met mijn bankrekeninginformatie?
- Hoe kan een loonbeslag gelegd worden?
- Wanneer wordt er loonbeslag gelegd?
- Waarom zijn de kosten zo hoog (incassokosten en betekeningskosten)?
- Waar heeft de vordering betrekking op?
- Ik ontvang post die niet voor mij bestemd is, wat kan ik doen?
- Ik heb bezwaar ingediend bij CIJB
- Ik heb al een betalingsregeling bij het CJIB
- Ik heb al betaald bij het CIJB
- Wat is het rekeningnummer van Syncasso?
- Ik heb nooit een dwangbevel ontvangen.
- Waar moet ik nu betalen?
- Ik heb een bankrekening bij de Rabobank waar beslag op is gelegd
- Ik heb een bankrekening bij de ABN AMRO bank waar beslag op is gelegd
- Ik krijg schuldhulpverlening. Wat kan ik doen?
- Ik sta onder bewind. Wat kan ik doen?
- Ik betaal altijd via ‘Mijn Dossier’. Waar kan ik inloggen?
- Ik houd te weinig geld over. Wat kan ik doen?
- Hoeveel geld van mijn bankrekening mag ik zelf houden?
- Wanneer kan ik mijn bankrekening weer gebruiken?
- Ik wil mijn bankrekening weer gebruiken. Wat kan ik doen?
- Waarom kan ik mijn bankrekening niet meer gebruiken?
- Mijn zelfgekozen wachtwoord werkt niet als ik mij probeer te registreren
- Waarvoor gebruiken jullie mijn e-mailadres?
- Waarom moet ik mijn Kamer van Koophandel nummer invullen?
- Waarom moet ik mijn geboortedatum invullen?
- Ik heb geen registratiecode. Waar kan ik die vinden?
- Ik heb geen relatienummer. Waar kan ik dat vinden?
- Ik kan niet inloggen in Mijn Dossier
- Ik kan niet in één keer betalen. Wat moet ik doen?
- Hoe kan ik betalen?
- Hoe kunt u Syncasso bereiken?
- Wie is Syncasso?
- Waarom krijg ik minder inkomen dan mijn beslagvrije voet?
- Wat wordt er ingehouden op een bijstandsuitkering?
- Eerder werd er niet ingehouden, want mijn beslagvrije voet was hoger dan mijn inkomsten. Waarom wordt er nu toch ingehouden op mijn inkomsten?
- Waarom is de inhouding op mijn inkomsten veranderd?
- Hoe wordt uw privacy beschermd?
- Verandert er iets in uw inkomsten of leefsituatie?
- Is er al beslag gelegd op andere inkomsten?
- Andere inkomsten?
- Aanpassing in verband met woonlasten?
- Geen woonadres in Nederland?
- Waarom werkt mijn werkgever mee aan een loonbeslag?
- Hoe kan ik beslag voorkomen?
- Hoeveel mag in beslag worden genomen?
- Welk bedrag ontvangt u zelf nog?
- Hoe wordt een beslag gelegd?
- Waarom wordt er beslag gelegd?
- Ik ben het formulier Uw beslagvrije voet kwijt
- Ik denk dat er te veel wordt ingehouden
- Klopt uw beslagvrije voet?
- Hoe wordt de beslagvrije voet berekend bij beslag op toeslagen of voorlopige teruggave?
- Hoe kan ik zelf de beslagvrije voet berekenen?
Toch nog een vraag? Stel je vraag hier.
U kunt ons makkelijk bereiken
Stel uw vraag via e-mail post@syncasso.nl of bel ons via
tel: 088 – 51 51 550.
We zijn op werkdagen telefonisch te bereiken van 8.30 t/m 18.00 uur.
Stel uw vraag via WhatsApp
U kunt tijdens werkdagen van 08.30 t/m 17.00 uur ook met ons whatsappen en u krijgt snel antwoord.
Stel uw vraag via Videocall
Voor een persoonlijk gesprek kunt u ook met ons videobellen. Klik dan op de onderstaande button en vul uw gegevens in. Wij maken een afspraak met u wanneer u dat het beste uitkomt.
Syncasso
Postbus 6002
1005 EA Amsterdam
Rekeningnummer: NL48 RABO 0300 1039 99
BIC-nummer: RABONL2U