Nieuws

Persoonlijk contact op afstand

19 mei 2020

Persoonlijk contact op afstand

De impact van COVID-19 is groot. Het veroorzaakt voor een grote (nieuwe) groep onverwachte schulden door het wegvallen van inkomen. In de wereld van vandaag waarbij ’contact’ in sommige gevallen een lastig fenomeen is geworden, doen we er alles aan om persoonlijk in contact te blijven met debiteurklanten. We gaan het gesprek face-to-face aan, op afstand.

Voorheen konden onze deurwaarders bij de debiteurklant vaak in de woonkamer persoonlijk het gesprek aangaan om een oplossing te vinden voor het betalingsprobleem. Nu ligt dit anders door alle maatregelen. We zijn op zoek gegaan naar een manier om op een persoonlijke wijze de best mogelijke hulp te bieden. Video-bellen was het antwoord!

Het video-bellen is toegevoegd aan alle communicatie-oplossingen om met ons in contact te komen. Debiteurklanten bellen veelal voor het maken van een betalingsregeling. Door deze nieuwe service worden ze persoonlijker geholpen. Doordat er gezichtsuitdrukkingen te zien zijn ontstaat er een completer beeld van de communicatieve boodschap en hoe de andere de boodschap ontvangt. Elkaar ook ‘zien’, is vaak ook elkaar beter begrijpen.

Hoe beter het contact, hoe beter het resultaat voor iedereen. Bij Syncasso begrijpen wij dit als geen ander. Wij zijn voortdurend bezig om nieuwe oplossingen te vinden die de communicatie tussen debiteurklant en onze specialisten nog prettiger maken.

Gerelateerde nieuwsberichten

18 december 2024

Inzichten uit onze groeisessie: IBO schuldeninvordering

Dinsdag 10 december 2024 kwamen experts, schuldeisers en beleidsmakers samen in Utrecht voor een inspirerende groeisessie.

Lees meer over: Inzichten uit onze groeisessie: IBO schuldeninvordering
10 december 2024

Een dag: drie verschillende gesprekken

Wat ik aantrekkelijk vind in mijn werk als gerechtsdeurwaarder is dat elke dag én gesprek weer anders is. Geen oordeel hebben ook want niet alles is wat het lijkt.

Lees meer over: Een dag: drie verschillende gesprekken
05 december 2024

Leiderschap

Syncasso is zich bewust van haar maatschappelijke verantwoordelijkheid in het schulddienstverleningsdomein. Daarom zoeken we naar samenwerkingen om betere oplossingen te bieden voor de schuldenproblematiek.

Lees meer over: Leiderschap
03 december 2024

Ontmoet Celine Zwart: van Incasso- medewerker tot Teamleider bij Syncasso

In deze serie leert u de mensen achter Syncasso kennen. Met deze keer Celine Zwart, Teamleider zorgverzekeraars.

Lees meer over: Ontmoet Celine Zwart: van Incasso- medewerker tot Teamleider bij Syncasso
28 november 2024

AI transformeert de incassobranche

In het november nummer van de Creditmanager vertelt Directeur Klant, Markt en Communicatie, Sabine van den Boogaard hoe Syncasso met AI haar dienstverlening sneller, efficiënter én klantgerichter heeft gemaakt.

Lees meer over: AI transformeert de incassobranche
21 november 2024

Goed regelen is een vak

Regelmatig krijg ik tijdens mijn huisbezoeken de vraag of er een regeling kan worden getroffen. Regelen lijkt makkelijk: afspreken welk bedrag maandelijks te betalen, maar er zitten nogal wat haken en ogen aan: hoe regel je goed?

Lees meer over: Goed regelen is een vak
19 november 2024

Vakmanschap

Ook in 2023 was de krapte op de arbeidsmarkt voelbaar. Om onze continuïteit te borgen heeft het onze continue focus om (nieuwe) medewerkers te vinden, binden en boeien. We investeren continu in de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers met opleidingen, trainingen, mentoring en coaching.

Lees meer over: Vakmanschap
11 november 2024

Syncasso wint Credit Management Innovation Award 2024 met wetsvoorstel ‘Meedelen in beslag’

Wij zijn trots met de bekroning van ons wetsvoorstel 'Meedelen in beslag' met de Credit Management Innovation Award 2024. VVCM reikt deze award jaarlijks uit aan innovaties die creditmanagement kwalitatief verbeteren.

Lees meer over: Syncasso wint Credit Management Innovation Award 2024 met wetsvoorstel ‘Meedelen in beslag’
05 november 2024

Duurzaam betaalgedrag onder jongeren? Betrek ouders!

Veel ouders met schulden missen zelf de financiële kennis en vaardigheden om hun kinderen gezond financieel gedrag te leren. De combinatie van schulden, emotionele stress en schaamte zorgt ervoor dat gesprekken over geld in gezinnen met schulden vaak worden vermeden. In deze huishoudens krijgen kinderen daardoor weinig kans om te leren van de financiële ervaringen van hun ouders.

Lees meer over: Duurzaam betaalgedrag onder jongeren? Betrek ouders!
Feedback