Nieuws
Persoonlijk contact op afstand
19 mei 2020Persoonlijk contact op afstand
De impact van COVID-19 is groot. Het veroorzaakt voor een grote (nieuwe) groep onverwachte schulden door het wegvallen van inkomen. In de wereld van vandaag waarbij ’contact’ in sommige gevallen een lastig fenomeen is geworden, doen we er alles aan om persoonlijk in contact te blijven met debiteurklanten. We gaan het gesprek face-to-face aan, op afstand.
Voorheen konden onze deurwaarders bij de debiteurklant vaak in de woonkamer persoonlijk het gesprek aangaan om een oplossing te vinden voor het betalingsprobleem. Nu ligt dit anders door alle maatregelen. We zijn op zoek gegaan naar een manier om op een persoonlijke wijze de best mogelijke hulp te bieden. Video-bellen was het antwoord!
Het video-bellen is toegevoegd aan alle communicatie-oplossingen om met ons in contact te komen. Debiteurklanten bellen veelal voor het maken van een betalingsregeling. Door deze nieuwe service worden ze persoonlijker geholpen. Doordat er gezichtsuitdrukkingen te zien zijn ontstaat er een completer beeld van de communicatieve boodschap en hoe de andere de boodschap ontvangt. Elkaar ook ‘zien’, is vaak ook elkaar beter begrijpen.
Hoe beter het contact, hoe beter het resultaat voor iedereen. Bij Syncasso begrijpen wij dit als geen ander. Wij zijn voortdurend bezig om nieuwe oplossingen te vinden die de communicatie tussen debiteurklant en onze specialisten nog prettiger maken.