Nieuws
Rechtstreekse communicatiekanalen voor debiteurklanten
12 mei 2016Rechtstreekse communicatiekanalen voor debiteurklanten
Voor debiteurklanten hebben wij speciale communicatiekanalen. Om debiteurklanten direct te woord te kunnen staan willen we u vragen om ze door te verwijzen naar onze rechtstreekse contactmogelijkheden specifiek voor debiteurklanten.
Mijn dossier online
Voor inhoudelijke (dossier)vragen is de beste ingang om via Mijn online dossier volledig en actueel inzicht te krijgen in de stand van zaken. Hiermee hebben uw debiteurklanten op elk moment van de dag actueel inzicht in het openstaande saldo. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om de vordering ineens via iDeal te betalen. Alle betalingskenmerken worden daarbij automatisch ingevuld. Ook kunnen debiteurklanten via Mijn online dossier een betalingsregeling voorstel doen. Verder kunnen ze hier inhoudelijk reageren of vragen stellen.
Inloggegevens voor Mijn online dossier kunnen debiteurklanten bij ons aanvragen met de gegevens die zij eerder per brief en/of mail hebben ontvangen. Hebben ze deze gegevens niet ontvangen of willen ze liever telefonisch of per post reageren? Verwijs ze dan door naar onderstaande contactgegevens.
Contactgegevens voor debiteurklanten:
Postbus 6002
1005 EA Amsterdam
Telefoonnummer: 0888 – 444 222
Faxnummmer: 0885 – 151 551
E-mail: post@syncasso.nl